در صورتی که بخواهید از سند و یا اسناد حسابداری گزارش تهیه نمائید از این کلید میتوانید استفاده کنید. برای ورود به پنجره «چاپ سند» پس از انتخاب کلید «چاپ» پنجره «چاپ سند» باز میشود، این پنجره شامل دو قسمت «محدوده گزارش گیری» و «فرم گزارش» میباشد در زیر به شرح هریک میپردازیم:
· «محدوده گزارش گیری» در این قسمت گزارشگیری به دو صورت وجود دارد، براساس تاریخ و سند. در صورت انتخاب هر گزینه آن قسمت فعال شده و میتوانید محدوده گزارشگیری را براساس آن انتخاب نمائید.
« براساس تاریخ» در صورت انتخاب این گزینه میتوانید محدوده گزارش را براساس تاریخ انتخاب نموده، کلید چاپ و یا «F11» را انتخاب کنید.
« براساس سند» در صورت انتخاب این گزینه میتوانید محدوده گزارش را براساس سند انتخاب نموده،کلید چاپ و یا «F11» را انتخاب کنید.
· «فرم گزارش» در این قسمت، نحوه نمایش فرمگزارش را به صورت استاندارد و یا به ترتیب ورود انتخاب نمائید.
«استاندارد» در صورت انتخاب این گزینه در هنگام چاپ به ترتیب ابتدا بدهکار و بعد بستانکار قرار میگیرد.
«به ترتیب ورود» در صورت انتخاب این گزینه در هنگام چاپ، به همان صورتی که در سند قرار دارد چاپ میگیرد.
در صورت تنظیم فرم گزارش و محدوده گزارش گیری با استفاده از کلید «چاپ» و یا «F11» عمل چاپ اسناد انجام میگیرد.
برای خروج از پنجره «چاپ سند» از کلید «انصراف» و یا میتوانید از کلید ضربدر بالای این پنجره نیز استفاده نمائید.