در منوی «سیستم» گزینه «تنظیمات» را انتخاب کنید. در بالای پنجره باز شده، گزینههایی وجود دارد که در صورت لزوم میتوانید تنظیماتی را در هر گزینه از جمله (گزارشها، سند، سفارشات، نمایش و غیره) به شرح زیر اعمال کنید.
در این قسمت میتوانید مشخصات شرکت، از جمله: (نام سیستم، نام شرکت، مدیرعامل و یا موارد دیگر) را وارد کرده و در انتها کلید «تایید» را انتخاب کنید.
توضیحات :
نام سیستم: نام سیستم برای نمایش عنوان بالای
پنجره، همچنین برای انتخاب واحد جدید و ایجاد محل پشتیبانگیری به صورت خودکار استفاده میشود.
نام شرکت: در بالای
اکثر گزارشها مانند: دفاتر و ترازها چاپ میشود.
این گزینه شامل دو قسمت حساب سود و حساب زیان میباشد و در صورتی کاربرد دارد که در گزینه «سفارشات» در قسمت شیوه تولید سند «سه بندی تفصیلی» انتخاب شده باشد. برای اطلاعات بیشتر به سفارشات مراجعه نمائید.
· «حساب سود» نام حسابی را انتخاب کنید که در این حساب، حسابهای سود را نمایش میدهد.
· «حساب زیان» نام حسابی را انتخاب کنید که در این حساب، حسابهای زیان را نمایش میدهد.
توضیحات :
در صورتی که بخواهید در داخل یک حساب، حساب
سود و زیان را قرار دهد مربع سمت چپ را انتخاب کنید.
· «در لیست حسابها، عنوان سطح فوقانی حساب درج شود.» در صورت انتخاب این گزینه در لیست حسابها سطح فوقانی هر حساب به ترتیب حساب کل، معین و تفصیلی نمایش داده میشود.
· «عناوین از تفصیلی به کل نمایش داده شود.» در صورتی که بخواهید در لیست حسابها عناوین هر حساب به ترتیب از تفصیلی به کل نمایش داده شود این گزینه را انتخاب نمائید.
در صورتیکه بخواهید رنگ زمینه صفحه اصلی را تغییر دهید از این گزینه میتوانید استفاده کنید.
1- روی مربع «رنگ اول» کلیک کرده، رنگ دلخواه را انتخاب کرده و کلید «OK» را انتخاب کنید.
2- روی مربع «رنگ دوم» کلیک کرده، رنگ دلخواه را انتخاب کرده و کلید «OK» را انتخاب کنید.
3- در صورتیکه بخواهید؛ بصورت افقی، عمودی و یا مورب دار باشد گزینه مربوطه را انتخاب کنید.
4- کلید «تایید» را انتخاب کنید.
توضیحات :
با استفاده از
کلید بین رنگ اول و رنگ دوم میتوانید رنگهای این دو مربع را با هم تعویض
کنید.( پیش نمایش صفحه را میتوان در مربع سمت چپ مشاهده نمائید. )
این قسمت شامل گزینههایی است، که با انتخاب هر قسمت عملیات خاصی را انجام میدهد. در زیر به شرح هر گزینه میپردازیم:
· « شماره فاکتور در دفتر روزنامه» این بخش در صورتی کاربرد دارد که اولاٌ در ورود اسناد برای تولید شرح از کلید F9 (خرید و فروش) استفاده شده باشد. دوماٌ شماره فاکتور صفر نباشد؛ در این بخش سه گزینه، به شرح زیر وجود دارد:
« آورده شود» با انتخاب این گزینه، شماره فاکتور در دفتر روزنامه نمایش داده میشود.
« لازم نیست» با انتخاب این گزینه، شماره فاکتور در دفتر روزنامه نمایش داده نمیشود.
« سوال شود» با انتخاب این گزینه، در هنگام تهیه دفتر روزنامه، سوال میشود که آیا شماره فاکتور نمایش داده شود یا خیر.
· « نتیجه جستجو انتخاب شود» در صورت انتخاب این گزینه، اطلاعاتی را که حاوی شرایط جستجو هستند را انتخاب می کند. در صورتیکه بخواهید اطلاعاتی را که حاوی شرایط جستجو هستند را فقط نمایش دهد این گزینه را از حالت انتخاب خارج کنید.
· « حاشیه چپ بیشتر باشد» با انتخاب این گزینه حاشیه لازم برای سوراخ کردن گزارشها در سمت چپ قرار میگیرد.
· تکرار « به شرح مندرج در دفتر روزنامه» در انتهای شرحها در گزارشهای دفاتر در حالت «خلاصه» در صورت انتخاب این گزینه، در انتهای شرحها «به شرح مندرج در دفتر روزنامه» تکرار میشود در گزارشهای دفاتر؛ و در صورتی نمایش میدهد که در قسمت فرم گزارش حالت «خلاصه» را انتخاب کرده باشید.
· تکرار « به شرح سند» در انتهای شرحها در دفتر روزنامه در حالت «خلاصه» در صورت انتخاب این گزینه، در انتهای شرح ها «به شرح سند» تکرار میشود در گزارش روزنامه؛ و در صورتی نمایش میدهد که در قسمت فرم گزارش حالت «خلاصه» را انتخاب کرده باشید.
· «اضافه کردن شرح بندهای سند در انتهای شرح حسابها در دفتر روزنامه» در صورت انتخاب این گزینه، در انتهای شرح حسابها در گزارش روزنامه؛ شرح بندهای هر سند را نیز اضافه میکند.
· «عرض ستونهای نمایش گزارش بصورت هوشمند تنظیم شود.» در صورتی که برای قلم متن از سایز بزرگی استفاده کردهاید، با انتخاب این گزینه، عرض ستونهای نمایش گزارش بصورت هوشمند تنظیم میشود.
توضیحات :
در صورت انتخاب گزینه «عرض ستونهای
نمایش گزارش بصورت هوشمند تنظیم شود.» ممکن است باعث کندی سفارشهای پر
تعداد شود.
· «در گزارش اسناد دریافتنی/ پرداختنی، ستون «شماره چک» نمایش داده نشود.» در صورت انتخاب این گزینه در گزارشات اسناد دریافتنی/پرداختنی ستون «شماره چک» را نشان نمیدهد.
توضیحات :
با توجه به نمایش شماره چک در شرح تولید شده،
ممکن است نمایش ستون مستقل مورد نیاز نباشد.
· «در گزارش اسناد دریافتنی/ پرداختنی، ستون «تاریخ چک» نمایش داده نشود.» در صورت انتخاب این گزینه در گزارشات اسناد دریافتنی/پرداختنی ستون «تاریخ چک» را نشان نمیدهد.
با توجه به نمایش تاریخ چک در شرح تولید شده،
ممکن است نمایش ستون مربوطه مورد نیاز نباشد.
این گزینه شامل سه موارد زیر است:
· « هنگام نمایش سند، بند خالی در آخر سند فعال شود.» در صورت انتخاب این گزینه، بند خالی در آخر سند فعال میشود .
توضیحات :
در صورتی که این گزینه از انتخاب خارج شود
بند خالی در اول سند فعال میشود در اینصورت ورق زدن اسناد سریعتر است.
· « هنگام سند زدن، پس از بستن فرمها بند آخر فعال شود.» این گزینه، برای فرمهای اسناد دریافتنی، پرداختنی، سفارشات، حواله، رسید انبار و غیره کاربرد دارد؛ در صورت انتخاب این گزینه، در هنگام سند زدن پس از بستن فرمها بند آخر آن فعال میشود.
· « شرح بند فعال دو خطی شود.» در صورت انتخاب این گزینه، شرح بند فعال را به صورت دو خطی نمایش میدهد.
توضیحات :
اگر شرح بندهای اسناد بیش از یک سطر است و
قسمت آخر شرحها دیده نمیشود، این گزینه «شرح
بند فعال دو خطی شود.» انتخاب شود.
در صورت انتخاب گزینه «شرح بند فعال دو خطی
شود.» ممکن است حرکت در سند مقداری کند شود.
در این قسمت دو گزینه «فروشهای فرم F9 مدتدار رنگی شوند» و «سفارشهای مدتدار رنگی شوند» وجود دارد. در صورت انتخاب گزینه اول گزارش دفاتر و در صورت انتخاب گزینه دوم سفارشات به صورت رنگی انتخاب میشوند. با انتخاب کلیدهای پایین این دو گزینه میتوان رنگ مورد نظر را تعیین نمود.
· با انتخاب گزینه «فروشهای فرم F9 مدت دار رنگی شوند» در گزارش دفاتر، اسنادی که با F9 زده شوند و به صورت مدت دار باشند را به صورت رنگی انتخاب میکند.
· با انتخاب گزینه «سفارشهای مدت دار رنگی شوند» در صورتی که در فرم سفارش به صورت مدت دار (چند روزه یا چند ماهه) انتخاب شده باشند. در گزارش دفاتر به صورت رنگی انتخاب میشود.
· با انتخاب کلید « رنگ سایر فروشهای مدت دار» رنگ مورد نظر را انتخاب کرده و کلید «OK» را انتخاب کنید. در گزارش دفاتر، فروش مدت دار به صورت رنگ مورد نظر در میآید.
· « رنگ فروشهای مدت دار» در صورتی که بخواهیم فروشهای مدت دار بر حسب چند روزه و یا چند ماهه به صورت رنگی باشند. ابتدا فلش کنار این کلید را باز کنید، برحسب روز و یا ماه تعیین کرده و سپس عددی را به عنوان تعداد روز و یا تعداد ماه وارد کنید. در انتها رنگ مورد نظر را انتخاب کرده، کلید «OK» را انتخاب کنید.
توضیحات :
در صورت رنگی انتخاب
کردن گزارش دفاتر سرعت تهیه دفاتر پایین میآید.
این قسمت مربوط به فرم سفارش میباشد. در زیر به اختصار به تعریف هر گزینه میپردازیم:
· « شیوه تولید سند» با باز کردن فلش کنار این گزینه که شامل دو بخش سه بندی و چهار بندی است .
1- سه بندی: برای اینکه در سند به صورت سه بندی تولید شود، این گزینه را انتخاب کنید. گزینه حسابهای خاص مربوط به این قسمت میباشد، در صورتی که سه بندی انتخاب شود در گزینه حسابهای خاص حساب سود و زیان را تعیین کنید.
2- چهار بندی: با انتخاب این گزینه در سند به صورت چهار بندی تولید میشود.
· « واحد سفارش» در این قسمت میتوانید واحد سفارش را بر حسب (تن، کیلوگرم، عدد، کیسه و یا مواردی دیگر) تعیین کنید.
· « واحد حمل» برای تعیین واحد حمل بر حسب (تن، کیلوگرم، عدد، کیسه و یا مواردی دیگر) در قسمت مشخصات خودرو از این گزینه استفاده میشود. برای اطلاعات بیشتر به تعریف واحد مراجعه نمائید.
· « ضریب واحد حمل به واحد سفارش» بر حسب تعریف واحد سفارش، در این قسمت واحد حمل را بر واحد سفارش ضرب میکنیم. به عنوان مثال برای تبدیل تن به کیلوگرم در کادر واحد حمل عدد1000، و یا برای تبدیل کیلوگرم به کیلوگرم عدد 1 را وارد کنید.
· « مخفف واحد سفارش» این قسمت برای تعیین مخفف واحد سفارش، به عنوان مثال کیلوگرم به صورت (kg) نوشته میشود.
توضیحات :
این گزینه بیشتر
در چاپ برخی گزارشها مثل لیست آدرسها استفاده
میشود.
· « فقط آدرسهایی نمایش داده شود که حاوی «مقصد» هستند.» با انتخاب این گزینه در گزارش لیست آدرسها، لیست آدرسهایی که مقصد داشته باشد را نمایش میدهد. در صورتی که این گزینه از انتخاب خارج شود لیست آدرسها را نشان نمیدهد.
· در گزارش آدرسها: در این بخش گزینههای زیر وجود دارد که به تعریف هر قسمت میپردازیم:
«نام متقاضی:» در صورتی که بخواهید در هنگام چاپ لیست آدرسها نام متقاضی را نشان دهد. در کادر نام متقاضی را وارد کنید.
« شهر، در ابتدای آدرس چاپ شود» با انتخاب این گزینه، نام شهر را در هنگام چاپ لیست آدرسها در ابتدای آدرس قرار میدهد.
«مقصد، در انتهای آدرس چاپ شود» با انتخاب این گزینه، در هنگام چاپ لیست آدرسها مقصد را در انتهای آدرس قرار میدهد.
«وزنها به حروف چاپ شوند» درصورتی که بخواهید در هنگام چاپ لیست آدرسها، وزنها را به حروف نمایش دهد، این گزینه را انتخاب کنید.
«شماره سفارش در انتهای آدرس چاپ شود» در صورتی که بخواهید، در هنگام چاپ لیست آدرسها شماره سفارش در انتهای آدرس قرار گیرد، این گزینه را انتخاب کنید.
«در عنوان، پرانتز آخر حذف شود» با انتخاب این گزینه در هنگام چاپ لیست آدرسها، در صورتی که نام فروشنده را وارد کنید پرانتز آخر را حذف میکند.
«در صورتیکه در سفارش «تریلر» انتخاب شده باشد، متن زیر در ادامه آدرس چاپ شود:» در صورتیکه در سفارش تریلر را انتخاب کرده باشید، متنی را که میخواهید در ادامه آدرس چاپ شود را در این کادر وارد کنید. به عنوان مثال متن( تریلر برود.) را وارد کنید تا در هنگام چاپ نمایش دهد.
· «کنترل خودکار سفارشات» در این قسمت دو گزینه زیر وجود دارد:
«تغییر وضعیت خودکار» با انتخاب این گزینه، کنترل در سفارش کالا به صورت خودکار تغییر میکند.
«تغییر وضعیت دستی» در صورت انتخاب این گزینه، کنترل در سفارش کالا را باید به صورت دستی تغییر دهید.
· «در صورتی سفارش وارد مرحله تکمیل میشود که:» در صورتی که بخواهید در فرم سفارش کالا وارد مرحله تکمیل شوید، محدوده های زیر را تعیین کنید:
«مقدار بار حمل شده نسبت به میزان تقاضا در محدوده زیر باشد:» در این قسمت بر حسب کیلوگرم، محدوده بار حمل شده نسبت به میزان تقاضا را تعیین کنید.
«درصد بار حمل شده نسبت به میزان تقاضا در محدوده زیر باشد:» در این قسمت برحسب درصد، محدوده بار حمل شده نسبت به میزان تقاضا را تعیین کنید.
· «از دو شرط فوق:»
«شرط اول کافی است» با انتخاب این گزینه، فقط شرط اول (محدوده بر حسب مقدار) را در نظر میگیرد.
«شرط دوم کافی است» با انتخاب این گزینه، فقط شرط دوم (محدوده بر حسب درصد) را در نظر میگیرد.
«دو شرط لازم است» با انتخاب این گزینه، دو شرط فوق یعنی (محدوده هم بر حسب مقدار و هم بر حسب درصد) را در نظر میگیرد.
«یکی از آنها کافی است» با انتخاب این گزینه، یکی از شرطهای بالا را به صورت اتوماتیک در نظر میگیرد.
· «شیوه تولید سند:» با کلیک بر روی فلش کنار این قسمت دو گزینه نمایش داده میشود که در زیر باختصار توضیح داده شده است:
«تفصیلی (دو بند به ازاء هر قلم کالا)» در صورت انتخاب این گزینه، با وارد کردن هر کالا در رسید انبار به ازای هر قلم کالا یک بند در سند تولید میشود.
«کلی (یک بند به ازاء هر قلم کالا و یک بند کلی برای شخص)» در صورت انتخاب این گزینه، با وارد کردن هر کالا در رسید انبار یک بند برای کالا و یک بند برای شخص تولید میکند.
در این قسمت میتوانید چگونگی نمایش لیستها را در قسمتهای مختلف سیستم از جمله گزارشها تنظیم کنید. با تغییر رنگها و قلمها شما میتوانید به صورت پیش فرض تغییرات انجام شده را مشاهده نمائید. همچنین در این بخش امکان تغییر قلم (عناوین، چاپ و قلم متن) وجود دارد.
· «رنگ معمولی» با انتخاب این گزینه، میتوانید رنگ نوشتهها را به رنگ دلخواه خودتان تغییر داده و کلید (OK) را انتخاب کنید.
· «رنگ زمینه فعال» با انتخاب این گزینه، میتوانید رنگ زمینه سطر فعال را به رنگ دلخواه تغییر داده و کلید (OK) را انتخاب کنید.
· «رنگ زمینه اول» با انتخاب این گزینه، میتوانید رنگ زمینه ردیفهای فرد را به رنگ دلخواه خودتان تغییر داده و کلید (OK) را انتخاب کنید.
· «رنگ زمینه دوم» با انتخاب این گزینه، میتوانید رنگ زمینه ردیفهای زوج را به رنگ دلخواه خودتان تغییر داده و کلید (OK) را انتخاب کنید.
· «رنگ شماره 1» با انتخاب این گزینه، میتوانید سفارشهای بدون وزن و چکهای وصول شده را با رنگ مورد نظر نمایش دهید. این گزینه را انتخاب کنید رنگ موردنظر را انتخاب کرده و کلید (OK) را انتخاب نمائید.
· «رنگ شماره 2» با انتخاب این گزینه، میتوانید سفارشهای ناقص شده را با رنگ دیگری نمایش دهید. این گزینه را انتخاب کنید رنگ مورد نظر را انتخاب کرده و کلید (OK) را انتخاب نمائید.
· «رنگ شماره 3» با انتخاب این گزینه، میتوانید سفارشهای تکمیل شده را به رنگ مورد نظر نمایش دهید. این گزینه را انتخاب کنید رنگ مورد نظر را انتخاب کرده و کلید (OK) را انتخاب نمائید.
· «رنگ شماره 4» با انتخاب این گزینه، میتوانید رنگ سفارشهای کنسل شده را به رنگ مورد نظر تغییر دهید. این گزینه را انتخاب کنید رنگ مورد نظر را انتخاب کرده و کلید (OK) را انتخاب نمائید.
· «رنگ شماره 5» با انتخاب این گزینه، میتوانید جمعها را به رنگ مورد نظر تغییر دهید. این گزینه را انتخاب کنید رنگ مورد نظر را انتخاب کرده و کلید (OK) را انتخاب نمائید.
· «رنگ خطا» با انتخاب این گزینه، میتوانید چکهای عودت داده شده و حذف شدهها را به رنگ مورد نظر نمایش دهید. این گزینه را انتخاب کنید رنگ مورد نظر را انتخاب کرده و کلید (OK) را انتخاب نمائید.
· «رنگ خطها» با انتخاب این گزینه، میتوانید رنگ خطهای عمودی وافقی جدول را به رنگ مورد نظر نمایش دهید. این گزینه را انتخاب کنید رنگ مورد نظر را انتخاب کرده و کلید (OK) را انتخاب نمائید.
· «رنگ عناوین» با انتخاب این گزینه، میتوانید رنگ عناوین را به رنگ مورد نظر نمایش دهید. این گزینه را انتخاب کنید رنگ مورد نظر را انتخاب کرده و کلید (OK) را انتخاب نمائید.
· «رنگ زمینه عناوین» با انتخاب این گزینه، میتوانید رنگ زمینه عناوین را به رنگ مورد نظر تغییر دهید. این گزینه را انتخاب کنید رنگ مورد نظر را انتخاب کرده و کلید (OK) را انتخاب نمائید.
· «رنگ زمینه انتخاب» با انتخاب این گزینه، میتوانید رنگ زمینه ردیفهای انتخاب شده را به رنگ مورد نظر تغییر دهید. این گزینه را انتخاب کنید رنگ مورد نظر را انتخاب کرده و کلید (OK) را انتخاب نمائید.
· «رنگ فضای خالی» با انتخاب این گزینه، میتوانید رنگ فضاهای خالی را به رنگ مورد نظر تغییر دهید. این گزینه را انتخاب کنید رنگ مورد نظر را انتخاب کرده و کلید (OK) را انتخاب نمائید.
· «قلم عناوین» با انتخاب این گزینه، پنجرهای به نام (Font) باز شده که میتوانید قلم و رنگ عناوین را تغییر دهید. مراحل زیر را دنبال کنید:
در قسمت (Font) لیست قلمها را نمایش میدهد که قلم مورد نظر را انتخاب کنید.
در این قسمت (Font Style) میتوانید قلم را به صورت (Bold) توپر یا (Bold Italic) توپرکج دار انتخاب کنید.
در قسمت (Size) میتوانید اندازه قلم را تغییر دهید.
در قسمت (Color) با کلیک بر روی فلش کنار رنگ، لیستی از رنگها را نمایش میدهد که میتوانید رنگ دلخواه را انتخاب کنید.
در پنجره (Sample) میتوانید تغییرات داده شده را مشاهده نمائید.
در صورت تغییرات انجام شده کلید (OK) را انتخاب کنید.
توضیحات :
در قسمت (Effects)
میتوانید متن را بصورت خطدار انتخاب کنید.
در گزینه «قلم
عناوین» هم رنگ و هم قلم را میتوان تغییر داد
ولی در «رنگ عناوین» تنها رنگ قلم تغییر میکند.
· «قلم چاپ» برای تغییر دادن قلم چاپ در اکثر گزارشها مانند: دفاتر، ترازها، اسناد پرداختنی و یا مواردی دیگر میتوانید از این گزینه استفاده نمائید. در پنجره باز شده (Font) مراحل زیر را دنبال کنید:
در قسمت (Font) لیست قلمها را نمایش میدهد که قلم مورد نظر را انتخاب کنید.
در این قسمت (Font Style) میتوانید قلم را به صورت (Bold) توپر یا (Bold Italic) توپرکج دار انتخاب کنید.
در قسمت (Size) میتوانید اندازه قلم را تغییر دهید.
در قسمت (Color) با کلیک بر روی فلش کنار رنگ، لیستی از رنگها را نمایش میدهد که میتوانید رنگ دلخواه را انتخاب کنید.
در پنجره (Sample) میتوانید تغییرات داده شده را مشاهده نمائید.
در صورت تغییرات انجام شده کلید (OK) را انتخاب کنید.
توضیحات :
در قسمت (Effects)
میتوانید متن را بصورت خطدار
انتخاب کنید.
در گزینه «قلم چاپ» هم رنگ و هم نوع قلم را
میتوانید تغییر دهید.
· «قلم متن» برای تغییر دادن قلم متن میتوانید از این گزینه استفاده نمائید. در پنجره باز شده (Font) مراحل زیر را دنبال کنید:
در قسمت (Font) لیست قلمها را نمایش میدهد که قلم مورد نظر را انتخاب کنید.
در این قسمت (Font Style) میتوانید قلم را به صورت (Bold) توپر یا (Bold Italic) توپرکج دار انتخاب کنید.
در قسمت (Size) میتوانید اندازه قلم را تغییر دهید.
در قسمت (Color) با کلیک بر روی فلش کنار رنگ، لیستی از رنگها را نمایش میدهد که میتوانید رنگ دلخواه را انتخاب کنید.
در پنجره (Sample) میتوانید تغییرات داده شده را مشاهده نمائید.
در صورت تغییرات انجام شده کلید (OK) را انتخاب کنید.
توضیحات :
در قسمت (Effects)
می توانید متن را بصورت خط دار انتخاب کنید.
در صورت تغییر رنگ قلم متن، رنگ معمولی نیز
به رنگ قلم متن در میآید و باالعکس در صورت تغییر رنگ معمولی، قلم متن
نیز به رنگ معمولی در میآید.
· «رنگ سایه نوشتهها» با انتخاب این گزینه در پنجره باز شده (Color) میتواند رنگ سایه نوشتهها را تغییر دهید. این گزینه را انتخاب کنید رنگ مورد نظر را انتخاب کرده و کلید (OK) را انتخاب نمائید.
توضیحات :
رنگ سفید به معنی عدم وجود سایه است.
· «مدت نگهداری فایلهای پشتیبانگیری خودکار:» در کادر جلوی این گزینه، مدت نگهداری فایلهای پشتیبانگیری خودکار را بر حسب روز تعیین کنید.
· «حداقل فاصله مابین پشتیبانگیریهای خودکار:» در کادر جلوی این گزینه، حداقل فاصله مابین پشتیبانگیری های خودکار بر حسب دقیقه تعیین کنید.
توضیحات :
مقدار صفر به معنی پشتیبانگیری در هر خروج
است.
· «هنگام خروج، برای پشتیبانگیری خودکار سوال شود» با انتخاب این گزینه، در هنگام خروج، برای پشتیبانگیری خودکار سوال میشود و در صورت تایید پشتیبانگیری صورت میگیرد.
· «مانده حسابهای کل محاسبه شود» در صورت انتخاب این گزینه، در قسمت لیست حسابها (F10)، جمع مانده حسابهای کل و معین (اگر تفصیلی نیز داشته باشد) را محاسبه کرده و نمایش میدهد.
· «جداکننده جستجوی هوشمند:» در صورت انتخاب فلش جلوی این گزینه، در نوار باز شده کارکتری را به عنوان جدا کننده جستجوی هوشمند انتخاب کنید.